вторник, 15 ноября 2011 г.

Цукерки і пироги


Я хочу з вами поділитися безвідмовним способом впливу з мого досвіду. Все дуже просто, розповім по порядку. Припустимо ви що-небудь хочете від людини, наприклад яблуко. Просіть яблуко, а людина вам у відповідь «не можу .... у мене мало ... .. бебемеме »коротше призводить купу причин ... А ви кажете« ну і не потрібно, я так і знав .... Спасибі ... Далі ображаєтеся, ідіть, не відповідаєте на дзвінки і т. д. Загалом, робимо все, щоб людина зрозуміла наскільки сильно ви образилися, а головне зрозумів, що йому це саме яблуко ще пригадується при першому ж зручному випадку, коли потрібно буде що-небудь інше від вас ...
Людина звичайно подумає «мені все одно, плювати на те що він образився», але все одно стане неприємно, відчуватиме в глибині душі провину, відчувати в собі жадібність: «Як то недобре вийшло» ... І через деякий час він обов'язково запропонує те саме яблуко, а швидше за все річ або послугу на багато дорожче. У цей момент з нього можна виманити багато чого: людина запропонує яблуко, а ви скажете: «дякую, вже не потрібно (з промовистою особою), людина загубиться і ... ...« гаразд ну хочеш не одне, візьми два яблука, або ананас, мені ж не шкода для тебе ».

Комментариев нет:

Отправить комментарий